2012/04/14

Wycieczka

Hej,hej :)

Dzisiaj wybrałam się na małą wycieczkę z rodzicami za granicę.Tato miał parę spraw do załatwienia więc pojechaliśmy razem.Podróż bez żadnych niespodzianek.
Oczywiście musiałyśmy wejśc z mamą do takiego fajnego sklepu z ciuchami w którym był piękny niebieski sweterek niestety za duży ;( ale za to znalazłyśmy chustę w panterkę za tylko 5 euro ;D


Jest naprawdę ładna :) 

Potem wstąpiliśmy do marketu gdzie ujrzałam :D


Nawet nie wiecie jakie to jest dobre ^^ .
Miała byc dziś recenzja ale jej nie ma :P Postaram sie ją dodac w tygodniu chociaż będe mega zajęta ale dla was wszystko :)
Ps.Dziewczyny ! Bardzo wam dziękuje za czytanie mojego bloga :)) Dobiliśmy do 1000 ;D

Buziaki :*

5 komentarzy:

  1. śliczna apaszka *.*
    zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna chustka!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj wiem jakie to dobre *.....* jadłam!
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te "patyczki" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna apaszka ;) zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania śliczna bransoletka Romantica ;)

    OdpowiedzUsuń