2012/04/16

Strój

Czeeśc ! :D

Dzisiaj chciałam wam pokazac tą bluzeczkę o której wam wspominałam.Moja mama chciała ją wyrzucic ale udało mi się ją uratowac :)





 Outfit :
Bluzeczka - no name
Sweterek - Cropp
Spodnie - KappAhl
Naszyjnik - Cropp
Buty - CCC

Podoba wam się ? ;)


Dzisiaj wracają ze szkoły miałyśmy z O. mały incydent :
P:patrz !! jaki głupek.Jedzie chyba z 120 km na godzinę ! 
Po chwili O. i Ja nogi z waty ,gościu wjechał w drugie auto tak że samochód zgniótł się na pół.
O:Dzwoń na policję ! 
P:Eee .Czekaj jaki to był numer ? xd 
W taki oto sposób gapiliśmy się z wszystkimi jak dalej przebiegała akcja xd
Chłopaki chcieli dzwonic do TVN 24 .
Wiem bardzo ekscytujące :D Jutro jedziemy do Wrocławia ^^ Na operę .

                                                                                                                                             Całuski :*


 

4 komentarze:

  1. świetny outfit ;)To ty mi oddaj swoje włosy! :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny outfit ;) O matko...ja też kiedyś widziałam wypadek, ale akurat auto wpadło w poślizg i dobiło w znak jakiś, straszne...

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny naszyjnik i sweterek <3
    zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestaw ; P świetny sweeterek i łańcuszek :)

    OdpowiedzUsuń