2013/03/09

Weather in checkered

Ulubionym kraciastym ubraniem w mojej szafie jest zdecydowanie koszula.Jestem wielką fanką tego wzoru dlatego nie mogłam się oprzec spódniczce w czerwoną kratkę.Jest idealnie skrojona i dobrze przemyślana względem kieszeni do których zawsze można coś wrzucic.W stronę wakacji porywa mnie ta koszulka :) Złocista plaża,roześmiane buzie dziewczyn i pisane palcem na piasku Barcelona.Chciałabym odwiedzic to miasto.Uwielbiam podróże a zobaczenie Hiszpanii było by wspaniałym przeżyciem. Kto wie ? Może to Barcelona okaże się punktem zwiedzania tegorocznych wakacji ? ;)

                          spódniczka - Topshop (sh) | koszulka - Reserved | sweterek - Cropp | torebka - Tula | buty - House









 

25 komentarzy:

  1. Prześliczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie w tym zestawie wyglądasz :)

    Zapraszam
    Dominika-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna codzienna stylizacja :) Masz cudowny usmiech ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz :)
    spódniczka bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo i dziewczęco! <3

    http://dziennikniezrozumianej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz! spódniczka bardzo mi się podoba!

    http://bykaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda rzecz jest ładna., ale razem wyglądasz okropnie. Nic do siebie nie pasuje spódnica gryzie się ze spódnicą. Dzisiaj mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacja ;D

    zapraszam do mnie na konkurs wygraj ala'vansy ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. jak na swój wiek masz bardzo fajny styl.
    obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny ubiór ;)

    Zapraszam http://mylife-docia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz naprawdę świetnego bloga pomimo tak młodziutkiego wieku ;)
    Obserwuje i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna jesteś :) świetny zestaw :)

    obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie :)
    zapraszam do mnie , ostatni post jest o mnie http://elizabecauseiheveyou.blogspot.com/2013/03/30.html :)

    OdpowiedzUsuń
  14. w balerinkach! oszalała :D ale ogólnie widać w tym zestawie tęsknotę za wiosną, nawet ten nadruk na koszulce :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń