2012/10/01

Hit the autumn - deep red

Nie mogę uwierzyc że minął już miesiąc chodzenia do szkoły.Czas tak szybko leci,że zanim się obejrzymy będzie zima co się równa : szaliki,czapki,rękawiczki,grube swetry itp.Jestem osobą która jak postoi na dworze 10 minut ,przy 14 stopniach na termometrze ,od razu ręce robią mi się czerwone i naprawdę zamarzają ! :) Dlatego czekam jeszcze żeby się ociepliło (tylko nie to co dzisiaj ,proszę ..! ) i chcę jeszcze kilka promieni słońca ,noo :D

 Bordowy to mój ulubiony kolor na jesień,dlatego kiedy zobaczyłam te leginsy wiedziałam że muszę je miec. Pomimo że są trochę cienkie ,to nie jest mi w nich zimno.A pogoda akurat pozwalała jeszcze na założenie ... baletek ! ;) A moją nową torbę po prostu kocham ! :D








+ mina NO WEŹ ! :D


                                                                               bluzka / blouse - Zara
                                                                             leginsy / leggings - H&M
                                                                             torebka / bag - Reserved
                                                                        bransoletka / bracelet - Romantica
                                                                                 buty / shoes - House 

7 komentarzy: