2012/09/20

Last warm days, we begin to fall.

To już chyba ostatnia taka letnia stylizacja.Na dworze już coraz ciemniej ,poranki coraz zimniejsze ,a do szkoły wstawac to już makabra.Z jednej strony cieszę się na nadchodzącą porę roku czyli jesień ,a z drugiej będzie mi brakowało lata.Także szykujcie się na to ,że kolejne stylizacje będą już w jesiennym klimacie.Jednak dzisiejszy zestaw jest typowo letni.Koszule już raz wam pokazywałam ,ale dziś w innym wydaniu .A mianowicie z uroczą szorto-spódniczką :) Jak najbardziej dziewczęco ,i obiecuje wam że to już przedostatnia stylizacja z tą torebką ! Zauważcie że dzisiaj kolory zdjęc uległy zmianie :)) Enjoy !








                                                                       koszula , buty / shirt , shoes - House
                                                                          szorty . shorts - New Look
                                                                         torebka / bag - sh
                                                                    bransoletka /bracelet - Malvare
                                                                    
          

8 komentarzy:

  1. wyglądasz prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne połączenie :) lubię takie bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne kolory! < 3
    Zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam taką samą koszulę, tylko białą.
    jeeeej, jak miło patrzeć na tak piękną i letnią stylizacje, podczas gdy dziś u mnie w mieście wszyscy nosili jesienne płaszcze ♥♥♥

    dont--stop--believin.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny set , u mnie też już zimno się robi , fajnie popatrzeń chociażby na słoneczko w tle. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! szkoda, że już lato się kończy ale mam nadzieję że jesień nie da nam popalić. Fajny blog, będę tutaj wpadać i zapraszam też do mnie:)

    http://myessentiality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna koszula, taka dziewczęca :)
    Obejrzałam Twoje poprzednie stylizacje i bardzo mi się podobają, będę tutaj zaglądać :)
    Jak znajdziesz chwilę, zajrzyj do mnie, będę wdzięczna :)
    http://gadajaceowoce1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń