2012/06/13

Wycieczkowo :)

Jak wiecie dzisiaj byliśmy na wycieczce z moją klasą w Muzeum Miedzi w Legnicy i w Mc :)
Było bardzo zabawnie ,zresztą jak zwykle :D W muzeum były ,,dziwne" rysunki i dziwny film ,a w Mcdonalds chłopcy zrobili rozrube czyt: wylali cole i zrzucili wszystko ze stolika ,a potem w autobusie szczelali z łyżeczki xd ;D W mc obsługiwała nas bardzo ,,miła" pani ,która na początku wyrwała nam chusteczki i rzuciła je do kosza a potem cytuje :
Marcin : ale ja chciałem sos słodko-kwaśny !
Przemiła pani : MÓWIŁEŚ CZOSNKOWY ! 
Tak więc potem się z niej nabijaliśmy i było bardzo śmiesznie  :) Na ostatnich zdjęciach widzicie moją przyjaciółkę Nikole ,niestety druga Ada nie pojechała bo złamała nogę :(

Niezapomniane zdjecia <3




















Jakoś nie zbyt dobra ,ale cóż ..

Było supeeeeer ! :D
Dziękuje :*

5 komentarzy:

  1. Mmm... McD <3 haha
    pozdrawiam i zapraszam do siebie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ugh... a miałam nie jeść w Mc... Narobiłaś mi ochote ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. haha no nie źle:)ja byłam wczoraj w tym właśnie mc donaldzie;)i galerii Piastów:)
    Pozdrawiam
    bardzo fajny blog zwłaszcza,że jesteś taka młoda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że wycieczka udana! :)
    swoją drogą, nienawidzę mc...

    OdpowiedzUsuń
  5. Taaakk, co jak co, ale wycieczki klasowe najlepsze! Szczególnie z dobrą ekipą ;*
    Cieszę się, że wypad się udał. Pozdrawiaaam, Alexx ;*

    http://beyourseeelf-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń