2012/05/02

Kosmetyczne nowości

Hej ! :)

Pogoda nadal jest piękna , co mnie bardzo cieszy ;D  Wczoraj byłam na rowerach i z nimi <3 na majówce ;)

A co do posta ,pokaże wam co ostatnio zawitało na mojej półce z kosmetykami :) 






1.Pomadka Nivea ,,Milk&Honey" - 5.99 zł .
Co do działania : dobrze nawilża ,ma ładny zapach i ogólnie jest okej :)

2.Balsam do włosów Joanna ,,Z apteczki babuni" - 4.99 zł
Balsam jest genialny !! Nie tylko dlatego że nieziemsko pachnie ,ale że świetnie nawilża włosy.

3.Maseczka antybakteryjna Perfecta ,,Beauty Mask" - 1.99 zł
Użyłam ją raz a efekt jest zadowalający :) Niedoskonałości zniknęły :)

4.Korektor Essence - 8.99 zł
Ładny kolor (Matt Beige ) ,dobre krycie ;)

Mogę śmiało stwierdzic że produkty są warte kupna :)

Po południu idę na rower a potem może z chłopakami i Adą nad zalew ;D

Przypominam o konkursie w ktorym do wygrania bransoletka Who.

7 komentarzy:

  1. uwielbiam te pomadki z nivea! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem czy ten balsam daje długotrwałe efekty ;)+obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. nivea <3 swietne zakupki :)
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham pomadki Nivea, świetnie nawilża, zwłaszcza w zimie:)

    pozdrawiam i miłego odpoczynku!

    http://catalina-modabelleza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię tą pomadkę!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny blog. Bardzo mnie zaciekawił. Musze kupić podobną pomadkę :) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń