2012/04/26

Przesyłka od Malvare + new shoes

Dzisiaj chciałam wam pokazac piękną bransoletkę którą dostałam od Malvare  w zamian za współpracę :) Malvare robi ręcznie wykonaną biżuterię mi.n : bransoletki .Wkłada w nie dużo serca co widac na zdjęciach poniżej ;))

 Wybrałam sobie białą z anielskimi skrzydłami.Jest po prostu piękna :* Naprawdę ! Jest biała więc będzie pasowac praktycznie do wszystkiego ;D Zobaczcie sami :




Prawda że ładna ? :) Więcej prac na    Malvare - Facebook

Ps.Zobaczcie co udało mi się kupic za jedynie 30 zł !! :D


Papapa :*

7 komentarzy:

  1. jakie cudowne buciki!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka jest przecudowna <3!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna bransoletka i buty
    zapraszam do mnie --> http://gabi-lucy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super butki , super blog :d Zapraszam na mój blog : www.kinga089.blogspot.com

    PROSZE DODAWAJ KOMENTARZE !!! To dla MNIE naprawde WAZNEEEE :d
    plissssss :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bransoletka jest przeurocza! plusem jest, że robiona własnoręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bransoletka szczególnie mi się spodobała :)
    zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ladna bransoletka:)
    Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń