2012/03/25

Again NEW IN !

Dziś znowu mam dla was moje nowości ;D Wybrałam się na małe zakupy do galerii ,zobaczyc czy jest coś fajnego i powiem szczerze że nic specjalnego nie ma.Ale jak to ja z pustymi rękami nigdy nie wychodzę więc zobaczcie co kupiłam ;))

Jeżeli macie jakieś pytania ,zapraszam ! FORMSPRING

Chusta w rzeczywistości jest 100 razy ładniejsza ;D

 Zdjęcia są zrobione telefonem także przepraszam za jakośc ! 

                                                           Chusta - Cropp .34.99 zł
                                                                               T-shirt - Cropp .29.99 zł

Postaram się wrzucic niedługo stylizację z nowymi  zdobyczami .Kupiłam jeszcze parę kosmetyków ,także niebawem recenzję :) 
Weekend się kończy ,jutro poniedziałek .Na szczęście 5 lekcji ;)

10 komentarzy:

  1. t-shirt jest świetny.. tylko szkoda ze ma taki delikatny materiał. sklepy chyba celowo takie wprowadzają, żeby zaoszczędzić, a cena wcale nie jest niska :( j aostatnio bardzo zwracam uwagę na jakość, bo nie lubię przepłacać :)

    chustka natomiast jest urocza

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj jak byłam na zakupach, widziałam ten T-shirt, miałam go sobie nawet kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chustka jest super!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy :):) Zapraszam do mnie :**

    OdpowiedzUsuń
  5. koszulka świetna:)
    obserwujemy? ja już dodałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna chustka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się Twój blog! chciałabym na moim blogu pokazać ciekawe szafy nastoletnich polek, w tym TWOJĄ! napisz do mnie na maila, powiem Ci na czym miałoby to polegać :)
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń