2012/02/18

Nivea

Czeeeeśc ! Jak tam weekend ? Sobota zleciała szybko ,ale przed nami niedziela :) Dziś postanowiłam zrobic notkę o firmie Nivea .Lubie ją za dobrą jakośc ,przystępne ceny i ładne opakowanie ;)

 1.Dezodoranty - cenie je za jakośc ,za to że są skuteczne i oczywiście za zapach ;) Przeważnie na mojej półce są z tej firmy. Cena : 10-13 zł

2.Pomadki - zawsze wybieram te z Nivei . Dobrze nawilżają,(chociaż spotkałam się z taką która wysuszała usta),dają ładny kolor i pięknie pachną .Cena : 7-9 zł

3.Żele pod prysznic - nawilżają ,są wydajne ,pięknie pachną i są łatwo dostępne ,nawet w małych butelkach .Cena : 10-13 zł

4.Żele do twarzy - dobrze oczyszczają ,są wydajne ,do różnych typów cer ;) Cena : 12-16 zł

To dzisiaj na tyle .Polecacie jakieś kosmetyki nivea ? Chętnie poczytam wasze opinie .
Całuski <3

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam kosmetyki Nivea ! Poczynając od idealnej konsystencji, po zapach, kolor, po działanie. Krem nivea u mnie to podstawa. Kolejne kosmetyki od Nivea to żele, peelingi, balsamy i dezodoranty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uniwersalny krem nivea u mnie również jest podstawą ;)
      pozdrawiam .

      Usuń
  2. przede wszystkim ich antyperspiranty oraz kremy :))
    zapraszam do siebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam pomadki oraz kremy firmy Nivea <3. | Dopiero zaczęłam blogowanie. Pomożesz mi się rozkręcić?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja polecam żele i toniki z niveiki i ogólnie wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham te pomadki masz świetny blog
    zapraszam do mnie http://g-kosmetyki.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń