2012/02/14

Intensywne kolory - moje wiosenne must have

Czeeeśc ! Już praktycznie za miesiąc wiosna *_____* .Nowe kolekcję w sklepach,moje urodziny,to sprawia że uwielbiam wiosnę <3 Moim wiosennym must have będą intensywne kolory np.mięta,żółc czy pomarańcz.W zapowiedziach wiosennych kolekcji widziałam pełno rzeczy w takich oto kolorach.Najbardziej do gustu przypadły mi bluzki 3/4 rękaw.


Kolorowe spodnie też są ładne :



w grę wchodzą też torby ,buty,spódniczki i koszulki .
W marcu jadę na zakupy to pokaże wam co udało mi się upolowac w mocnych kolorach :) A teraz oglądam pierwszą miłośc,i słucham muzyki ! Podobają wam się ciuchy w intensywnych kolorach?
Całuski <3

8 komentarzy:

  1. Żółty<3
    nowy post u mnie:)zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie mocne kolory.
    Zapraszam do siebie, na tiruraru.bglospot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog :)
    Zapraszam do mnie , będzie milusio , jeżeli napiszesz komentarz . Napewno się odwdzięczę ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście , że obserwujemy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. swietnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne <3
    Masz genialny blog :P
    oBSERWUJE :*
    WPADNIJ DO MNIE :D

    OdpowiedzUsuń