2012/02/04

Choroba nie radośc .

Niestety dopadła mnie choroba :( Ale wzięłam już Fervex i troszkę lepiej się czuje.Korzystając z okazji że nie musiałam nigdzie wychodzic  ogarnęłam swój pokój,zrobiłam porządek w szufladzie z bielizną z czego wynika że muszę wybrac się do sklepu ,mojego ulubionego sklepu z bielizną  ,,Textil " .Ale to dopiero w przyszłym tygodniu o ile zdrowie mi pozwoli.Dzisiejsza notka mało interesująca,ale mam dla was parę porad dotyczących zdrowia zwłaszcza teraz kiedy na dworze jest -20 stopni w dzień :(
1.Ciepła kurtka
2.Czapka,fryzurę zawsze można poprawic
3.Szalik i rękawiczki
4.Pijemy często herbatę
5.Nie jemy lodów (ja ostatnio jadłam i skończyło się na parodniowej anginie )
Tak więc musimy przetrwac te mrozy ,a później zaczynamy wiosnę : D .Spódniczki ,szorty <3 Ach ! I moje urodzinki :p .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz